środa, 20 kwietnia 2016

Pyszny placek z jabłkami i masą czekoladową.


# 1 margaryna
# 1/2 szklanki cukru
# 4 całe jajka
# 2,5 - 3 szklanki mąki
# 0,5 szklanki mleka
2-3 łyżeczki proszku do pieczenia
owoce na wierzch (np. jabłka)



Wszystkie składniki wymieszać mikserem. Wlać na blaszkę wyłożoną folią aluminiową i ułożyć owoce (lekko je wciskając). Piec 45 minut w 180 stopniach C.


Ja dodatkowo (w przepisie tego nie było) przełożyłam ciasto masą czekoladową, polałam czekoladą i udekorowałam posypką. Smak obłędny :)
Użyłam Kasi, jajek swojskich oraz mąki tortowej i myślę, że dzięki temu ciasto wyszło bardzo puszyste, a wierzch ładnie się spiekł.  Idealne do kakao czy cappuccino. 
Smacznego :)
Prosty placek, a jakże smaczny i okazały. Już nie długo prosty przepis na bez cukrowe ciasto oraz ciasto z miodem.

1 komentarz:

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń